Cesta k nám

Zde Vám pomůžeme najít cestu k nám…

Když zavoláte,jsme Vám schopni popsat téměř každou cestu,ať jste kdekoliv v ČR…

Kemp Višňová – Hájek : Z hlavní silnice směr Nezabudice odbočíte vlevo do areálu Višňová.                                                                                            Po vjezdu do areálu Višňová se držte pořád vpravo a jeďte až na konec asfaltky a začíná kemp Višňová-Hájek.(po odbočení vpravo jedete rovně z mírného kopečka,tam minete vjezd na Višňovou I (vpravo), dále lehká levotočivá zatáčka za kterou minete vjezd na Višňovou II (vpravo) a jedete pořád po asfaltce rovně,kolem stromořadí a dorazíte k nám!) Vítejte! ;-D

Pěšky z nádraží:

Vystupte na stanici Roztoky u Křivoklátu. Z nádraží se vydáte pěšinkou(zkratkou) k Hotelu Roztoky.U Hotelu přejdete most přez řeku a ihned za mostem se dáte doleva,do takového kopce kolem skály (tu se musí bohužel po silnici).Po zhruba 400m-500m dojdete k zrcadlu (dopravní značení),zde se také rozdvojuje silnice a vede směr Velká Buková a Nezabudice.Musíte jít směrem na Nezabudice.U zmíněného zrcadla-ihned za zrcadlem k nám vede zkratka lesem -nemusíte to zbytečně obcházet po silnici.Seběhnete lesíkem (POZOR! místy úzká pěšina!) a vyjdete u Restaurace ,,U tří Erbů“.Držte se pořád podél vody,proti proudu a dojdete po asfaltce k restauraci ,,U Přívozu“,tam projdete po jejich louce a už vidíte naše chatičky a restauraci a naproti restauraci je recepce,kde je nutné se nahlásit.Jste v cíli! :-)

Autem:

Z Prahy po dálnici první sjezd na Beroun/Křivoklát či po staré silnici Chrášťany,Loděnice,Rudná,Vráž a Beroun. Na první světelné křižovatce odbočit doprava, dále jedete po hlavní silnici a až dojedete k železničnímu přejezdu,tak před přejezdem musíte odbočit doleva,směr Hýskov,dále projedete Hýskov, Nižbor (v Nižboru přejedete most přez řeku a na křižovatce u benzínové pumpy odbočíte vpravo do kopce).Jedete lesem cca 15km,dorazíte do Roztok u Křivoklátu,tam přejedete most přez řeku,za mostem doleva do kopce kolem skály po 400m-500m odbočíte na Nezabudice.Jedete kolem pole,projedete levotočivou zatáčku,dále pravotočivou zatáčku a ihned za touto zatáčkou je sjezd doleva do areálu Višňová.Po vjezdu do areálu Višňová se držte pořád vpravo a jeďte až na konec asfaltky a začíná kemp Višňová-Hájek.(po odbočení vpravo minete vjezd na Višňovou I, dále minete vjezd na Višňovou II a dorazíte k nám!).

Ze Zdic jedete směr Křivoklát.Projedete Černín, dále projedete Svatou (tam na stopce doleva) dále jedete lesem POZOR! V lese je po cca 2km odbočka doprava na Křivoklát,musíte odbočit!Dále projedete Karlovem u kapličky odbočíte vlevo a přijedete do Roztok.v Roztokách přejedete most přez řeku,za mostem doleva do kopce kolem skály po 400m-500m odbočíte na Nezabudice.Jedete kolem pole,projedete levotočivou zatáčku,dále pravotočivou zatáčku a ihned za touto zatáčkou je sjezd doleva do areálu Višňová.Po vjezdu do areálu Višňová se držte pořád vpravo a jeďte až na konec asfaltky a začíná kemp Višňová-Hájek.(po odbočení vpravo minete vjezd na Višňovou I, dále minete vjezd na Višňovou II a dorazíte k nám!).

Z Rakovníka I.cesta jedete směr Křivoklát (u benzínové pumpy BENZINA na kruhovém objezdu směr Křivoklát) pojedete dlouho lesem,kolem polí přijedete do Městečka,to projedete,vjedete do Křivoklátu kde jedete pořád rovně (směr Beroun)pojedete kolem Křivoklátské školy.Za ní je most přez řeku do Roztok,přez ten NEPOJEDETE pokračujete pořád rovně do kopce kolem skály.Po 400m-500m odbočíte na Nezabudice.Jedete kolem pole,projedete levotočivou zatáčku,dále pravotočivou zatáčku a ihned za touto zatáčkou je sjezd doleva do areálu Višňová.Po vjezdu do areálu Višňová se držte pořád vpravo a jeďte až na konec asfaltky a začíná kemp Višňová-Hájek.(po odbočení vpravo minete vjezd na Višňovou I, dále minete vjezd na Višňovou II a dorazíte k nám!).

Z Rakovníka II.cesta jedete do kopce kolem marketu Albert,na kruhovém objezdu vyjedete 2.výjezdem a jedete pořád po hlavní až do Pavlíkova.V Pavlíkově na křižovatce ve tvaru T odbočíte doleva (směr Křivoklát) dále přijedete do Všetat,tam se držte vlevo směr Křivoklát,Velká Buková.Dále jedete lesem,kolem polí (vlevo míjíte Velkou Bukovou s rozhlednou) jedete zatáčkama z kopce dolů a po zhruba 400m – 500m musíte odboči ostrou zatáčkou(vracečkou) směr Nezabudice (u zrcadla).Dále jedete kolem pole,projedete levotočivou zatáčku,dále pravotočivou zatáčku a ihned za touto zatáčkou je sjezd doleva do areálu Višňová.Po vjezdu do areálu Višňová se držte pořád vpravo a jeďte až na konec asfaltky a začíná kemp Višňová-Hájek.(po odbočení vpravo minete vjezd na Višňovou I, dále minete vjezd na Višňovou II a dorazíte k nám!).

Z Lán jedete směr Křivoklát,Rakovník jedete lesem,kde po delší trase lesem odbočíte na křižovatce doleva směr Křivoklát.Projedete Křivoklát Písky a přijedete do Křivoklátu.Pojedete po hlavní,po dlažebních kostkách z kopce dolů,kolem hradu.Přijedete na stopku,kde se dáte doleva (směr Beroun) pojedete kolem Křivoklátské školy.Za ní je most přez řeku do Roztok,přez ten NEPOJEDETE pokračujete pořád rovně do kopce kolem skály.Po 400m-500m odbočíte na Nezabudice.Jedete kolem pole,projedete levotočivou zatáčku,dále pravotočivou zatáčku a ihned za touto zatáčkou je sjezd doleva do areálu Višňová.Po vjezdu do areálu Višňová se držte pořád vpravo a jeďte až na konec asfaltky a začíná kemp Višňová-Hájek.(po odbočení vpravo minete vjezd na Višňovou I, dále minete vjezd na Višňovou II a dorazíte k nám!).

Těšíme se na Vaší návštěvu a věříme, že budete spokojeni.